Follow her @ Instagram ♥

Tuesday, August 20, 2013

Premiere Screening of The Mortal Instrument: City of Bones

Thanks to Nuffnang for the movie passes and also for choosing me as one of the 3rd prize winner. Love the notebook. You guys really giving out a lot of notebooks nowadays don't you? Hehehh :p

Oh before you proceed with the reading, KINDLY DO NOT PROCEED READING if you don't want to know the story. Because I will somehow reveal some of it because I can't stand not to express out my feeling! LOLLL. So yeahhh =D

So this movie... One word that I could comment on this movie is AWESOME!!! AHHHHHH..

And you know laaa... I love magic and super powers so muchhh.. this movie is really my style! Haha.


AND YOU'LL LOVE THIS PART!
It was said that Bach was actually an Shadowhunters as well! HAHAHAHA. He wrote a song because demons will get frustrated when they hear music played by piano. HAHAHAHA LAUGH DIE ME LOLLLL. But it's creative though! hahaha


Ahhhhhhhhhhhhh one of my favourite part too ^________^

BUT!!!!





WHY LA BOTH OF THEM WERE SIBLINGSSS? :(((((((((((

Movie jinjia movie. Hmmmmm..


And this lady here:

Cast as Clary in this movie. Sounds like Carrie huh? HAHAHA
OH MAI GWADDDDD!!! SHE'S SO GORGEOUS AND PRETTY.. Her hair and her eyes... goshhh I think all girls would love to have her hair!!!.

And you know what, she actually cast for "Mirror Mirror" as Snow White. Now I know! 

So yeahhh..  TOTALLY RECOMMENDED!! MUST MUST WATCH ALRIGHT? :DD My rating for this movie would be 9.5/10 =)

And guess what, I guessed this was the like the Gala Gala Premiere where all of us were the first to watch this movie in Malaysia! And hell yeah it was so pack around the cinema that day. And GSC Malaysia is promoting this movie like nobody's business. They giving out merchandises, quiz session, photoshooting with the gadgets and those fake weapons, and they even hired three models who is FREAKING TALL GORGEOUS AND HANDSOME!!!!

I didn't get to take with them because someone went away and nobody could help me take. And I'm too shy to ask people help me take. Sighhh :X

I spot my face. LOL

Other than that, they also wondering around putting tattoos on us! It's actually a RUNES symbol. Of course something related to the movie la DUHHH.. HAHAHA. 
Want to know more, please watch the movie in the cinema or get a novel or visit this website HERE. =D

View more images via GSC Malaysia FB Page @ HERE =)

Here are mine and Dummy's tattoos =D


THIS IS AN AWESOME MOVIE AND I TOTALLY RECOMMEND YOU GUYS TO WATCH IT!
RATED 10/10 =D

Watch the trailer below:


Elysium is up next! ;)

No comments:

Post a Comment

Hello readers and stalkers,
Don't be shy to comment ya =)
Cheers ♥